Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2008

Test Drive magazine

Έλληνας έφτιαξε αυτοκίνητο με 300 ευρώ!
Με μόλις 300 ευρώ, όσο δηλαδή κόστισαν τα σίδερα, έφτιαξα μόνος μου το δικό μου αμάξι. Σε όλους αρέσει, αλλά κανείς δεν μπορεί να φανταστεί πως είναι δημιούργημά μου. Οι περισσότεροι νομίζουν ότι είναι ένα αυτοκίνητο που του έχω κάνει μετατροπές!». Μηχανικός αυτοκινήτων εδώ και 28 χρόνια, ο κ. Παντελής Στυλιαράς «ανακύκλωσε» τα άχρηστα παλιοσίδερα που του απέμεναν καθημερινά στο συνεργείο του. Τα συναρμολόγησε ένα ένα, στο παζλ που ο ίδιος είχε εμπνευστεί, και το αποτέλεσμα είναι το διθέσιο αγωνιστικό και χειροποίητο αυτοκίνητό του!
«Δεν το έφτιαξα για να έχω ένα αυτοκίνητο να κυκλοφορώ. Αλλά πιο πολύ γιατί μου περίσσεψε μια παρατημένη μηχανή και δεν είχα αυτοκίνητο για να τη βάλω. Ήταν και το χόμπι, το μεράκι μου, ήθελα να δείξω στον εαυτό μου πιο πολύ, ότι είμαι καλός μηχανικός. Τελικά εύκολα τα κατάφερα!», λέει στα «ΝΕΑ». Από το σασί μέχρι και την τελευταία βίδα του, το κατακόκκινο ασορτί με τη μηχανή του- τούρμπο των 2.000 κυβικών φέρει την υπογραφή της δικής του «αυτοκινητοβιομηχανίας». «Η μηχανή του είναι 220 άλογα, από Φορντ Σιέρα Κόσγουορθ. Και τα υπόλοιπα εξαρτήματα και ανταλλακτικά είναι μεταχειρισμένα, όλα από παλιά και εγκαταλελειμμένα αυτοκίνητα. Μόνο τα σίδερα για τον σκελετό είναι καινούργια», λέει. Χωρίς να ασχοληθεί ιδιαίτερα, παρά μόνο μια- δυο ώρες την ημέρα στον ελεύθερο χρόνο του, πολύ σύντομα το φιλόδοξο εγχείρημά του πήρε σάρκα και οστά.
«Μέσα σε δύο μήνες το αμάξι ήταν σε θέση να τσουλήσει και μου πήρε άλλους τέσσερις μήνες ώσπου, έτοιμο πια, να μπορέσω και να το οδηγήσω. Ίσως επειδή δεν ήταν και κομμάτι της δουλειάς μου, περισσότερο με δυσκόλεψαν οι πόρτες και τα φτερά του.
Μόνος μου όμως κατασκεύασα τα καλούπια τους και έριξα μέσα τους πολυεστέρα», εξηγεί. «Σκονάκι» ή άλλο μπούσουλα που να τον κατευθύνει, δεν χρειάστηκε. «Θέλει οπωσδήποτε ταλέντο και αρκετές γνώσεις, να πιάνουν τα χέρια σου. Μέτρησε η πείρα μου, ήξερα πώς είναι φτιαγμένη κάθε μία μάρκα αυτοκινήτου».

Παραπομπή από: www.tdrive.gr - www.greek-chater.com - www.tear.gr


 
SYNC BLOGS Add to Technorati Favorites GreekBloggers.com Directory of Autos Blogs Automobile Blogs - Blog Top Sites BlogSpace My Avatar
my pathfinder profile